V dveh zaporednih tečajih bomo šli skupaj čez vse podrobnosti, ki naredijo kampanjo uspešno ali ne. Pokazali vam bomo, kako se nekatera uspešna podjetja in posamezniki lotevajo kampanj in vam odgovorili na vsa vaša vprašanja.
V okviru prvega dela, ki bo potekal 6.11.2018, bomo predstavili naslednje teme.
UVOD IN PREDSTAVITEV
• Predstavitev CrowdStream projekta
• Zakaj in kdaj se odločiti za Crowdfunding
• Pregled slovenskega ekosistem
• Katere platforme obstajajo in kako najti pravo
• Kako začeti (pred, med in po kampanji)
ČAS PRED KAMPANJO
• Kako sestaviti dobro ekipo
• Priprava časovnega plana
• Vsebina (projektna stran, video, nagrade, …)
• Kako in zakaj graditi skupnost
• Priprava finančnega načrta
• Orodja, ki vam pomagajo pri pripravah
• Primeri dobrih praks
V drugem delu tečaja, ki bo izveden 13.11.2018, pa si bomo pogledali, kaj početi med kampanjo in po njej.
MED KAMPANJO
• Strategije, ki delujejo
• 6 marketinških kanalov (oglaševanje, mediji, skupnosti, partnerstva, dogodki, influencerji)
• Kako pripraviti zunanje strani na kampanjo
• Orodja, ki vam olajšajo vodenje kampanje
• Primeri dobrih praks
PO KAMPANJI
• Konec kampanje, kaj sedaj?
• Kako se lotiti nadaljne prodaje
• Proizvodnja in dostava dostava – ključe aktivnosti
• Zakaj je komunikacija po koncu še bolj pomembna
• Orodja, ki vam pomagajo ob zaključku
• Primeri dobrih praks
Tečaj bo potekal v sklopu projekta CrowdStream, ki je financiran iz programa Interreg Danube Transnational Programme.
LOKACIJA:
NLB – Center inovativnega podjetništva, Trg republike 2, Ljubljana.
TERMIN:
1. del: torek, 6.11.2018, 18.00-20.30
2. del: torek: 13.11.2018. 18.00-20.30
Svojo prisotnost lahko potrdite po elektronski pošti na naslov info@stp.si oz. na povezavi:
https://www.meetup.com/Slovenia-Crowd-Funding-Meetups/events/255591499/.